Budování nového #czaffil média začíná…

Nespím, pracuji od rána do večera a daří se. 14 hodinové pracovní „směny“ z května se vyplatily a mohl jsem zvolnit.

Kromě rozšiřování stávajících affilwebů a správě 2 programů, budu část svého času věnovat i Affiliatemagazín.cz. Možná ho znáte – původně agregátor článků affilu, později jeden z nejsledovanějších Twitter účtů v affil komunitě a nově partnerské médium.

affiliatemagazin

Uvědomil jsem si, že samotné psaní blogu nestačí pro pozvednutí české scény. Musí nás být víc. Takže společně s Pepou Kroupou (známý affilák) a Petrem Balounem (jeden z nejlepších partnerů v módě, spolumajitel AFFILO platformy a majitel Aff. magazínu) chceme vytvořit pořádné „médium“ o partnerském marketingu v ČR.

Přišlo nám, že to tu pěkně spí… nebo spíše hnije. Bratři Slováci (Peter Chodelka a Dognet) začali připravovat skvělé články, návody, unikátní obsah a my jsme dost zaostávali. Tak to ale nemůžeme nechat :))

Základem bude znalostní báze pro novou affiliate síť AFFILO.cz, pokračovat budeme pokročilými tématy a návody pro remarketing, mailing, PPC, obsahový marketing… Prostě pro všechno, co může affiliate partner použít při propagaci. Chceme vám předat to, co umíme, co používáme v praxi a co nám funguje.

To ale neznamená, že na svůj blog zanevřu. Mám rozepsaných 14 témat, která chci postupně posílat ven do světa. Praxe, úspěchy, návod na recenzní aff. web… Máte se na co těšit!

A zase do práce…

5/5 - (1 hlasů)

12 komentářů ke článku “Budování nového #czaffil média začíná…”

  1. diki za uznanie, snazime sa 🙂

  2. Ggg napsal:

    a zacina hezky, kdyz negativni kritiku mazete 😉 proste dalsi bandicka co neunese, ze neco nedomyslela…

    • Ondřej Martinek napsal:

      Netuším o čem mluvíš 🙂 Napiš to sem, nemám důvod ti nic mazat, ani na magu či fóru. Ale ať to je něco konstruktivního 🙂

  3. Ggg napsal:

    Psal jsem jako anonym na ten magazin komentar o tom, ze se chvastate hyperkonverznosti, ale nemate mobilni verzi (coz je totalni fail pri tom kolik mobilni web generuje sales). na coz mr. baloun reagoval ze „to neni tak dulezite“… na dalsi koment, ze jsem zvedavy jak budou vyhledavace reagovat na ty tuny duplicitniho obsahu… vsechnx komenty zmizeli a zmizela moznost anonymne komentovat… to me moc boli u srdicka :‘-(

    • Ondřej Martinek napsal:

      Mobilní design (spíše bych to nazval responzivní) co vím, je v wireframech a bude se postupně řezat, kódovat a nasazovat – Petr to spíše myslel tak, že teď není aktuální, protože se musí vypilovat samotná platforma (i po x měsíčním betatestování je stále co vylepšovat) a až pak by se nasadila responzivka dle původních plánů.

      Vyhledávače na ně nebudou reagovat nijak – tyhle shopy (když beru v potaz Affiloshop, ne mateřské e-shopy) nejsou primárně dělané na SEO. Připodobnil bych je k landing page – ta sama od sebe také nepřitáhne pozornost, musíš tam nasměrovat PPC, vlastní traffic z webů, e-mailing, soc sítě… Ty shopy tedy jsou neindexovatelné.

      Na SEO budou dělané katalogy založené na xml feedech – na těch se dá „sbírat“ organický traffic.

      Anonyme nemusíš tak přehrávat ;))

      • Ggg napsal:

        presne – jinymi slovy se vsichni budou placene bitkovat na jedny a ty samy produkty. me prijde vse co popisujes pro affil az jako doplnkovy rybnicek, kdyz nejak funguje seo. aspon teda ja nevidim nic zabavnyho nad tim bidovat na Zbozi a Heurece s ostatnima dokud cely naz margin na cene nespolkne cena za prokliky. prijde mi to zajimave jen tak na test (mit eshop nad kterym nemam kontrolu a ma z 100 % duplicitni obsah, popisy zbozi a vlastne vse az na logo a neco malo na homepage). ale nevidim v tom fakt nejak budoucnost.

        • Ondřej Martinek napsal:

          Cest na „bidování“ / zacílení je tolik, že to tak hrozné nebude:

          Sklik (klíčová slova),
          Adwords (klíčová slova + zájmy),
          Facebook Ads (zájmy, demografie, geografie, …),
          Heuréka (detaily produktů),
          Zboží (detaily produktů),
          Adform / RTB (demografie, geografie, …)
          Domodi apod.

          Za mě: seo je strašně pomalé a v konečném důsledku jeden z nejdražších marketingových kanálů.

          K tomu traffic z vlastních webů (to používám hlavně já, protože na módu na několika magazínech mám a neměl jsem kam pořádně posílat traffic – ne všichni milují ZOOT, který nevidím ani jako dlouhodobě stabilní v #czaffilu).

          Já budu především pracovat s XML, se kterým se dá skvěle vyhrát a že z logiky věci obsahuje duplicitní obsah mi nevadí – vyhledávače to tak zas neřeší, ač všichni tvrdí opak. O budoucnost bych se nebál 🙂 ještě ne všechno, co ta platforma umí, je venku 🙂

  4. Marek L. napsal:

    Aktivita na českej affil scéne prichádza väčšinou len pri zakladaní nových sietí, resp. pri propagácií kampaní, následne boom opadne. Držím palce 🙂 Dúfam, že nadšenie vydrží čo najdlhšie.

    • Ondřej Martinek napsal:

      Díky, už teď je v „to-do“ přes 70 témat/článků, takže minimálně pro začátek máme o obsah vystaráno. Plus každé téma lze rozebrat do hloubky, přizvat si na to třeba další specialisty ať s guestpostem přispějí. Možností je hodně.

      Souhlasím s tím, že největší promo potřebují programy na začátku, pak už se jede dost privátně, oslovování konkrétních tematických serverů, blogů…

  5. Janci napsal:

    Ten nový affiliate magazin sa mi páči je tam fakt tona obsahu len aby nato človek mal čas a chuť. 🙂 ako sa afiilu darí po pár mesiacoch od spustenia ?

    • Ondřej Martinek napsal:

      Co mám informace, tak se daří, kdo maká (klasicky), tak i inkasuje zajímavé provize + hlavní růst se očekává v nejbližších týdnech díky novému doplňku pro xml hrátky pro SEO maniaky. Chci v nejbližším týdnu vyzpovídat hlavu projektu Petra, takže budou další informace přímo od zdroje 🙂

Přidejte komentář

Kliknutím na tlačítko PŘIDAT KOMENTÁŘ udělujete
souhlas se zpracováním osobních údajů.
Pošlete tento článek e-mailem: