Co je nového v českém Affilboxu?
Affilbox konečně po x letech dostal aktualizaci, která z něj dělá (v mém pohledu aff. partnera i aff. manažera) nejpoužitelnější program pro citelnou část partnerským programů. Proč si to myslím?
Protože novinky/fičury v nové verzi (klidně bych ji označil jako V2.0) pomohou hodně partnerů i manažerů dostat z affilu ještě více. A to při zachování jednoduchého rozhraní a přehlednosti v affiliate softwaru.
Co je vlastně nového v Affilboxu?
- Širší layout – to je jen kosmetická změna, ale potěší. Zde bych více uvítal responzivní verzi celého rozhraní, ale na to snad taky dojde.
- Rychlý přehled výsledků v jednotlivých kampaních hned na úvodní stránce.
- Reporty prokliků – něco, co affiláci chtěli roky a konečně už to máme.
- Report konverzí – detailnější přehled na konverze tak, jak jste je neznali.
- Report kanálů – rozklad návštěvnosti na jednotlivé kanály.
Rychlý přehled o dění
Už nemusíte lézt do statistik a porovnávat data z Přehledů a hledat kde se daří oproti minulému období – k tomu mohly sloužit i lehce upravené tabulky v Excelu. Ale ty už nepotřebujete. V administraci partnerského programu máte vše jasně rozdělené.
Vidíte všechny prokliky
Můžeme sledovat zdroje prokliků analyzovat, proč je hodně prokliků z dané podstránky/webu a adekvátně k nim nejsou konverze.
Víte, odkud to „teče“
Kampaně, částky, časy, kanály, stavy objednávek = vše na jednom soustředěném místě. Už nemusíte pobíhat v administraci a hledat všechny údaje a dávat je dokupy.
Z jakých kanálů proudí konverze
Hned vidíte, kde se vám daří, které kanály/weby zaostávají a třeba vám ani nic nevydělaly. Zdá se to jasné, když sledujete běžně affilbox, ale u desítek webů se fokus na výsledky „jednotlivců“ silně ztrácí a až tady uvidíte v jasné podobě jak se daří.
Stejné reporty připravil Affilbox i pro inzerenty / affiliate manažery – dříve pro statistiku zdrojů prokliků jste potřebovali doplňkový modul, teď je vše integrované v základní administraci.
Co mi ještě chybí?
Hlasuju za responzivní design/aplikaci pro přehled na mobilních / tabletoidních zařízeních – širší layout (s fixní šířkou) ještě trochu zhoršil používání na těchto zařízeních, protože přesahuje rámec obrazovky.
Aktualizace k 27. 6. 2019 – rozšířil jsem historickou recenzi Affilboxu o nové zkušenosti.