Čistě napřímo? Do nového okna? Babo raď…

Dnes bych chtěl rozvířit debatu nad situací, kterou řeším v affilu už poměrně dlouho – otevírat affiliate linky napřímo, nebo v novém okně (pomocí target blank)?

Mé důvody pro a proti

Napřímo klady:

uživatele nic neruší při objednávání (nemá krok zpět),
mělo by to být nejpřirozenější pro všechny uživatele.

Napřímo zápory:

není to vhodné v případě, že máte více programů, kam chcete poslat uživatele (například pro porovnání ceny + možností dopravy = ať si vybere sám.

Do nového okna – klady:

uživatel si může projít více nabídek/více cookies mu necháte v prohlížeči.

Do nového okna – zápory:

ne všichni uživatelé mohou být nadšení z nového okna – může to zhoršit konverznost.

CO vy?

Affiláci jak to máte vy? Testovali jste to a máte prokazatelné výsledky pro jednu z možností, nebo to vůbec neřešíte? Napište mi 🙂 Rád se dovzdělám.

3 komentáře ke článku “Čistě napřímo? Do nového okna? Babo raď…”

  1. ichl napsal:

    Na vzorku cca 600 proliků á týden jsem došel k závěru, že… to je jedno. A tady je článek o tom, proč target blank není nejideálnější řešení: http://www.sovavsiti.cz/c02051.html. Ať se daří 🙂

  2. Chodelka Peter napsal:

    AD predošlý komentár: target blank není najideálnejšie pre rovnaký web. Pre nový web (externý odkaz) to je ideálne a to z jediného dôvodu: stále existuje šanca, že sa k Vám ten človek vráti. A prečíta si iné články. Alebo klikne na inú reklamu. Poprípade sa prihlási do newsletteru.

    Otestované 🙂

  3. Radek P. napsal:

    Popravdě jsem to nikdy neřešil. Ale je fakt, že u produktového webu, kdy na jedné stránce promuju více produktů, je blbost otevírat do stejného okna. Na druhé straně, třeba u robotů mám jeden produkt, tak tam by bylo záhodno otevírat do stejného okna. Tj. za mě bych to rozdělil na jednoproduktové otevírání do stejného okna a více produktové do nového okna.

Přidejte komentář

Pošlete tento článek e-mailem: