Designové bytové doplňky od AaaHome.cz – 12 % provize
Kvalitně připravených affiliate programů není nikdy dost, takže okrajově nabízím jejich vylepšení, revitalizaci/facelift a nakopnutí. Vzácně i správu, ale tohle není ten případ.
Dostal se mi do rukou partnerský program od AaaHome.cz a vylepšil jsem ho tak, aby byl zajímavější pro affiláky. Připojil jsem i pár výtek vůči UX na e-shopu, takže tam dojde taky ke zlepšení konverznosti = vždy je co vylepšovat 🙂
Znovu podotýkám, že zde nejsem jako aff. manažer – spravují si program sami.
Jaké jsou podmínky?
- Nově v základu 12 % (dříve 10 %) z ceny objednávky.
- Za každých 100 realizovaných objednávek v kalendářním měsíci se navyšuje provize o další 1 %.
- Hodně slušných 60 dní cookies.
- Výplatní minimum 0 Kč.
- Pravidelný výplatní termín – vždy 15. v měsíci.
V základu jsou připravené reklamní bannery, odkazy, pravidelně připravované i e-mailové newslettery. Prim ve výkonu budou samozřejmě hrát odkazy a datový xml formát.
K XML feedu jsem měl několik připomínek, takže by měl být výhledově nový, čistě připravený pro affiliate – má svá specifika pro využitelnost, rychlost, náročnost generování, obrázky apod.
Co se mi na programu líbí?
Bydlení je obrovský segment – od nábytku, přes dekorace, designové kousky až po bytové doplňky a je v něm hodně příležitostí. Ale také velká konkurence. Ale AaaHome.cz má hodně specifické zboží – designové kousky z Holandska, které jsou spíše v rustikálním stylu.
Designově tedy nemusí sednout všem, ale své zákazníky si najdou. Hlavně nabízí určitou alternativu k dalším programům – mají opravdu hodně specifické retro/rustikální zboží.
Vysoká cena produktů + 12 % provize v základu = zajímavá cesta vzhůru pro #czaffil.
Dik za tip – ty provize v tomhle oboru jsou hoodně luxusní – i délka cookies, když nedávno jeden velký hráč seřezával, co se dá = všichni vědí o koho se jedná…
Není zač 🙂 Ať se daří.
Ad druhý program: Chápu, proč to udělali, takže zas tak moc mě to nepřekvapilo.
[…] bych postupoval, kdybych začínal v novém oboru? To vám ukážu na příkladu partnerského programu AaaHome.cz, který jsem v posledním měsíci revidoval a […]
[…] předminulém článku jsem vám radil při začátku v novém segmentu – třeba v bydlení díky AaaHome.cz, který jsem dával minulý měsíc dokupy – použít pro začáteční analýzu XML […]
Zdravím, je to zajímavý tip, děkuju. Mám jednu začátečnickou otázku – pokud pošlu zákazníka přes odkaz v katalogu (xml) a on si koupí daný produkt a ještě nějaké další, budu mít provizi ze všeho co si koupí? A pokud se třeba za týden vrátí – už na mateřský shop, bude se mi počítat provize znovu přes cookie ? Jako tomu, kdo ho tam poslal původně. Díky za odpověď.
Zdravím, vezmeme to popořadě.
1) Nezáleží na tom, na jaký produkt návštěvík přijde, ale vždy jakou objednávku udělá – takže dostanete provizi i z více produktů (přeszože jste přivedl návštěvníka na jiný produkt).
2) Pokud se za týden vrátí ze stejného počítače na mateřský e-shop, tak je vysoká šance, že se bude znovu počítat provize k vám. (Proč to není 100 % šance – například: mnohé internetové prohlížeče mají nastavené pravidelné mazání cookies třetích stran, takže tam by se objednávka nedokázala připojit k vašemu aff. účtu – není to žádná chyba, je to funkčnost systému, takže s ní musíme žít :))
Ok, děkuji za odpověď, tušil jsem, že to tak nějak bude. Nejsou to nakonec tak špatné podmínky 🙂
Myslím, že vůbec nejsou špatné :)) Pracovat se s tím rozhodně dá.
Dobrý den, ještě se chci zeptat jak zajistím, že se mi budou počítat návštěvy z mého webu – pokud někdo klikne na zboží (naimportované z xml), ne na banner nebo link samozřejmě. Zaregistroval jsem se v Affilboxu, xml feed možnost tam je, ale chybí možnost zaregistrovat celý web. Může mi ten shop zaregistrovat celý web, že se to potom přiřadí, pokud někdo klikne na zboží, které nemá affiliate link?
Hezký den,
záleží, jakým způsobem importujete feed – pokud přes WP ALL import, tak za URL adresu feedu vložíte své affiliate ID a při importu se vloží do všech produktů.
A ano, je případně možnost zaregistrovat celý web, ale tech. řešení Affilboxu na to není ještě plně připraveno, takže to bych aktuálně nedoporučoval.
Ano, používám WP ALL Import, takže by to znamenalo neimportovat ze staženého souboru, ale z „download from URL“ a přidat to za tu adresu? Kdybych importoval např jenom: https://www.aaahome.cz/xml/styl.xml?a_box=xxxxxxx
Bylo by to takhle možné, nebo se ten affil odkaz zadává až potom v těch dalších krocích při importu někde? Děkuji za odpověď
Přesně tak – vždy doporučuji stahovat z URL adresy – jedině tak zajistíte klíčovou funkci = vždy aktuální produkty.
Při importu vložíte to aff.id až v kroku, kdy upravujete obsah importu – pokud máte Woocommerce doplněk, budete zde mít i blok, kde budete vkládat {url[1]} do pole Product URL. Za něj vložíte právě aff. id. Budete tedy vypadat {url[1]}?a_box=xxxxxxx.
Ano děkuji za radu, zkusil jsem to a funguje to. Akorát se mi zdá, že v tom xml feedu je někdy dost nesmyslně dvojitý popis, který se dá zřejmě odstranit jenom manuálně, není to všude, ale je to v mnoha případech. Nevím jestli by to šlo jinak než editovat manuálně všechno..
Např tady ty první dva https://www.aaahome.cz/xml/lustry.xml
Ty nadpisy nejsou zdvojené – jsou to 2 produkty, ale v jiných velikostech:
(Ø 35*60 cm výška)
(Ø 36*88 cm výška)
Dvojitý popisek ale už tak pozitivní není.
Ano, myslel jsem popis – description, je to zbytečně dvakrát a může to být dost nepříjemné. Nakonec by to snad šlo vždycky smazat a potom nastavit aby se popis neupdatoval. Pokud by to v budoucnu opravili, bylo by to vítané. Zatím tedy děkuji za cenné rady 🙂
Není zač – upozorním je na to, aby to opravili na své straně:)
Tak mám vyjádření z e-shopu:
Chci se zeptat funguje ten e-shop ještě?
Na webu jsem nenašel žádný produkt skladem a na heurece ani zbozi.cz nemají skroo žádné recenze což je zvláštní.
Omlouvám se za pozdní odpověď, komentář mi nějak unikl.
Ano funguje, konverze padají, produkty skladem jsou (ale souhlasím s vámi, že jsou citelně zavalené mezi těmi, které aktuálně nejsou skladem – s tím by se dalo určitě lépe pracovat).