Rozšiřujeme lead-gen kampaň NH o produktovou řadu :)

Klasická lead-gen kampaň NATRUHOUSE je stále hodně konverzní a partnery propagovaná. Ale časem může být i pro naše nejstarší affiláky trochu okoukaná, protože jsou to „jen“ konzultace u výživového poradce. Nechceme, aby naši partneři usínali, tak jim to konečně oživíme.

A to přidáním nové kampaně na prodej balíčků produktů, které napomáhají řešení různých kosmetických / zdravotních neduhů.

Jak se jmenují jednotlivé balíčky?

  • Ploché břicho
  • Lehké nohy
  • Už nemlsám!
  • Sbohem celulitido
  • Hubnutí a detoxikace

Jak uspět v této nové kampani?

Můžete například vytvářet segmentované stránky ohledně lymfatických problémů (těžké nohy), estetického hubnutí (pár kilo pro ploché bříško), … = soustředěné a segmentované weby, které jsou jasně odlišitelné od běžných „konzultačních webů“.

„Cílem je vyřešení konkrétních problémů, které české ženy trápí a neumí je vyřešit.“

Moje tipy na propagaci:

1) Možností je i využít rozcestník s vypsanými problémy (estetickými či pocitovými) a poté směrování rozsegmentovaných návštěvníků na jednotlivé LP.

2) Alternativou je sběr kontaktů na hubnutí, ale jejich vstupní segmentace díky specializovaným e-bookům se základními radami + linkem na affil daného balíčku = poté už podle segmentů a triggerů automaticky posílat sérii informačních a 1 prodejní e-mail s balíčkem a finální LP.

3) Další možností je využít remarketingu u stávajících konzultačních webů a cílit LP s balíčky na dané problematické partie na ty, kteří nevyplnili iframe na klasickou konzultaci = i na skutečných pobočkách je to produkt pro ty, kterým původní konzultace nesedne z některých důvodů (nutnost docházet na pobočku pravidelně, vyšší cena produktů, …).

Naturhouse balíčky

Z pohledu klienta – proč využít spíše balíček než konzultaci:

  • jen 1 návštěva pobočky,
  • hubnutí doma dle svého programu,
  • produkty vhodné k hubnutí/úpravě jídelníčku,
  • vážení před a po pro jasné výsledky
  • nejvýhodnější hubnutí u Naturhouse

Je to alternativa k základním „obecným“ konzultacím = díky jasné ceně a segmentovanému problému (těžké nohy, ploché bříško, …) máme otestovanou větší konverznost – větší šance pro výdělky u e-mailingu, PPC, segmentaci návštěvníků přes dotazníky (co vás trápí: a) xxx, b) xxx, c) xxx = prodej na míru).

„Doporučujeme segmentovat návštěvníky i dle věku a tomu upravovat LP.“

A teď to nejlepší!

Aktuálně dáváme fixní provizi 350 Kč za objednávku (převzatou na pobočce). Do budoucna je možná ve hře i opakovaná provize za další odebrání balíčku doporučeným klientem.

Pro start máme připravenou 1. otestovanou LP pro balíček Ploché břicho a další budou následovat. Balíčky produktů můžete propagovat i přímo na svých stránkách formou iframu, případně přes hotovou LP hostovanou u nás, nebo u vás na vlastní doméně.

Je to pro vás zajímavé? Přidejte se k nám do partnerského programu NATURHOUSE

Přidejte komentář

Pošlete tento článek e-mailem: