Rozšiřujeme lead-gen kampaň NH o produktovou řadu :)
Klasická lead-gen kampaň NATRUHOUSE je stále hodně konverzní a partnery propagovaná. Ale časem může být i pro naše nejstarší affiláky trochu okoukaná, protože jsou to „jen“ konzultace u výživového poradce. Nechceme, aby naši partneři usínali, tak jim to konečně oživíme.
A to přidáním nové kampaně na prodej balíčků produktů, které napomáhají řešení různých kosmetických / zdravotních neduhů.
Jak se jmenují jednotlivé balíčky?
- Ploché břicho
- Lehké nohy
- Už nemlsám!
- Sbohem celulitido
- Hubnutí a detoxikace
Jak uspět v této nové kampani?
Můžete například vytvářet segmentované stránky ohledně lymfatických problémů (těžké nohy), estetického hubnutí (pár kilo pro ploché bříško), … = soustředěné a segmentované weby, které jsou jasně odlišitelné od běžných „konzultačních webů“.
„Cílem je vyřešení konkrétních problémů, které české ženy trápí a neumí je vyřešit.“
Moje tipy na propagaci:
1) Možností je i využít rozcestník s vypsanými problémy (estetickými či pocitovými) a poté směrování rozsegmentovaných návštěvníků na jednotlivé LP.
2) Alternativou je sběr kontaktů na hubnutí, ale jejich vstupní segmentace díky specializovaným e-bookům se základními radami + linkem na affil daného balíčku = poté už podle segmentů a triggerů automaticky posílat sérii informačních a 1 prodejní e-mail s balíčkem a finální LP.
3) Další možností je využít remarketingu u stávajících konzultačních webů a cílit LP s balíčky na dané problematické partie na ty, kteří nevyplnili iframe na klasickou konzultaci = i na skutečných pobočkách je to produkt pro ty, kterým původní konzultace nesedne z některých důvodů (nutnost docházet na pobočku pravidelně, vyšší cena produktů, …).
Z pohledu klienta – proč využít spíše balíček než konzultaci:
- jen 1 návštěva pobočky,
- hubnutí doma dle svého programu,
- produkty vhodné k hubnutí/úpravě jídelníčku,
- vážení před a po pro jasné výsledky
- nejvýhodnější hubnutí u Naturhouse
Je to alternativa k základním „obecným“ konzultacím = díky jasné ceně a segmentovanému problému (těžké nohy, ploché bříško, …) máme otestovanou větší konverznost – větší šance pro výdělky u e-mailingu, PPC, segmentaci návštěvníků přes dotazníky (co vás trápí: a) xxx, b) xxx, c) xxx = prodej na míru).
„Doporučujeme segmentovat návštěvníky i dle věku a tomu upravovat LP.“
A teď to nejlepší!
Aktuálně dáváme fixní provizi 350 Kč za objednávku (převzatou na pobočce). Do budoucna je možná ve hře i opakovaná provize za další odebrání balíčku doporučeným klientem.
Pro start máme připravenou 1. otestovanou LP pro balíček Ploché břicho a další budou následovat. Balíčky produktů můžete propagovat i přímo na svých stránkách formou iframu, případně přes hotovou LP hostovanou u nás, nebo u vás na vlastní doméně.
Je to pro vás zajímavé? Přidejte se k nám do partnerského programu NATURHOUSE