Další affiliate kniha pokřtěna a 9. #affiliatectvrtek je za námi

Před pár měsíci jsem byl na křtu Maigiho knížky Affilák (recenzi sepisuji až nemyslně dlouho) a nemuseli jsme dlouho čekat na chvíli, kdy přišla na svět další česká affiliate kniha. Autorem je tvůrce Affilboxu a zasloužený affiliate „edukátor“ Mário Roženský. Kniha je určená primárně obchodníkům, kteří chtějí pomocí výkonnostního marketingu zvýšit své prodeje.

Knihu jsme měli možnost si prohlédnout v podobě prototypu a následně se i křtilo. Zapomeňte na Bohemku, tady se křtilo Moët & Chandonem. Do knížky se podepsali s věnováním všichni přítomní affiláci.

Tištěných zdrojů, odkud se dají čerpat informace o affiliatu není zrovna dost. Maigi jich pár popsal v článku Affiliate literatura. Zde je zmíněna i bájná Františkova tajemná kniha, která se píše/nepíše:)

Jak vydělat více díky affiliate marketingu

Pokud si chcete přečíst knihu od Mária, musíte si počkat do 15 září. Na své si přijdou především „early adopters“, kteří se přihlásili o předobjednávku.

Knihu dostanou s výraznou slevou a mezi prvními. Pokud transport neselže, tak třeba už 16. si budeme moci přečíst Máriovy rady o tom, „Jak vydělat více pomocí affiliate marketingu“ – tak se totiž nově pokřtěná kniha jmenuje. Bacha na odkaz na knihu – poprvé jsem na blogu dal affil link:).

Během již devátého affiliate čtvrtku se kromě networkingu a skvělého lososa s mořskou solí a česnekovým špenátem představila i další novinka:

Prémiový Affilák v prodeji

Maigi (alias Affilák/Michal Majgot) již otevřel prémiovou část magazínu Affilák.cz s přídomkem VIP. Obsah bude určený pro začínající i zkušenější affiláky. Máme slíbené zákulisní informace, unikátní případovky, rozhovory s TOP affiláky, kteří veřejně nechtějí mluvit a další obsah.

Vstup do této sekce je zpoplatněn ročním předplatným v hodnotě jednoho plného vstupu na affiliate konferenci (2 613 Kč) a bude obsahovat postupně budovanou databázi článků. Čas na objednání přístupu máte jen do této neděle. Takže to nenechávejte na poslední chvíli.

Rovnost a upřímnost se cení

Mimochodem, kdybyste narazili na „upřímný“ report S. Dubna z této akce, tak se nemusíte moc divit. Když si neumíte vybrat vhodné protějšky do debaty a mluvíte jen s infoprodukťáky, tak se není čemu divit, že si myslíte, že #czaffil scéna je pokřivená.

Infoprodukťáci naštěstí na tyto srazí chodí v malém počtu a v 90 % se objeví jen poprvé. Přijdou a zjistí, že podstatná část osazenstva není nadšená z jejich přehnané gestikulace v groteskních promo videích a produktů nevalné kvality. Takže během půl až jedné hodiny odkvačí pryč a už se nevrací. Zde jim moc „pšenka nekvete“.

Produkt k propagování – Jak získat práci

Ale rád tu zmíním produkt, který chce Stanislav Duben zpropagovat (ten aspoň má nějaký přínos, než jeho výsměšný hate článek) – e-book/tištěná kniha Jak získat práci. Prodejní cena e-booku 149 Kč a 65 Kč provize pro affiliate partnera.

Ehm, kdyby vám přišlo, že Duben „pije víno (hejtuje infoprodukty) a káže vodu (pomáhá prodávat e-book, který je infoproduktem – leč prvním, co můžete držet v ruce)“, tak nebudete daleko od pravdy. Sám sice české infoprodukty v oblibě nemám (většina z nich je předražený blábol), ale proč nejednat narovinu a mít dvě tváře?

Abych nezapoměl – 6. affiliate konference se vrací a bude tu 2. 10. Takže nezapomeňte na lupeny. Howgh.

5 komentářů ke článku “Další affiliate kniha pokřtěna a 9. #affiliatectvrtek je za námi”

  1. Michal L. napsal:

    Nevidím to taky tak černobíle – v každém oboru se najdou blbečci, kteří kazí jméno ostatní – je tedy pravda, že zrovna v infopodnikání je jich habaděj.

    Celkově to asi vychází z původního cílení Kiršova Milionového impéria, které bylo jakože pro všechny, přitom infoprodukty by měli jako další marketingový nástroj používat jen zkušení lektoři (a lidé, co mají něco předat).

  2. Peter napsal:

    Bullšit je v každém oboru – je jedno jestli to je affil, nebo konzultanství (kór když po debatách jejich uznávaných špiček s affiláky někdo sestřelí probíraný web black hat sračkami – asi těm psudo top odborníkům šlápl někdo na kuří oko) nebo adcense.

    Takže zas tak bídně bych to neviděl Plus ti produkťáci prostě přijdou nikdo se s nimi nebaví – víme proč- a odejdou. Už se musí počítat že po hodině je tam čerstvější vzduch a méně lidí :o)

  3. Duben napsal:

    Díky za zmínku a odkaz na web. Je otázkou do jaké míry infoprodukt = kniha, zvlášť když většina infoproduktů prodává informace, a video v online podobě s cílem, po kouskách prodávat víc a víc s odůvodněním „dál s lidmi pracovat“, rozuměj obírat je o další a další peníze. U nás si prostě koupí knihu a v té je všechno, co jsme považovali za důležité a podstatné. Není potřeba návazných knih nebo školení s odůvodněními „tohle jste nepochopili, proto se vám nedaří, ale stačí přikoupit tenhle kurz a támhleten kurz… „. Nicméně pokud rovnice „infoprodukt = kniha“ platí, tak pak se opravdu může na první pohled zdát, že kážu vodu a piju víno. Z mého pohledu je to tak, že se strefuju do infoproduktů „po česku“ a snažím se ten náš řešit a prodávat tak, jak by se dle mého měl správně a to říkám od začátku. Nemyslím, že bych si v tomhle ohledu hrál na nějaké dvě tváře.

  4. Ondřej Martinek napsal:

    Určitě nemáš zač (stejně jako za tu úpravu jména – bral jsem „Duben“ jako přezdívka, když ji používáš na více fórech a sítích) za zmínku. Jen se obávám tvé cílovky. Taky jsme si na ni vylámali zuby a to promo bylo o dost agresivnější.

    Jinak určitě si nemyslím, že kniha je infoprodukt (tak jak ho v česku známe, tedy sestava přiblblých videí, e-booků a dalšího info balastu, který nemá žádnou hodnotu).

    Ale když už máte reálnou knihu a e-book (jako další způsob jak dostat obsah k čtenářům), tak proč to doplňovat 3 videi s tipy a triky jako bonusem? U fyzického produktu bych se úplně vymezil vůči stávajícím infoblábolům a nepoužíval nic z těch marketingových prvků.

    Udělat jen „něco“ z praktik infoprodukťáků nebude mít takový účinek jako udělat vše – landing page, silný důraz na sběr mailů a navázané autorespondery se silnými prodejními argumenty.

    Takže bych raději šel cestou buď celé jako infoprodukt (ale na úrovni, když už máte jako jedni z mála užitečný obsah, který může lidem pomoci), nebo čistě jako klasická tištěná kniha s e-bookem.

  5. Duben napsal:

    Ondro díky za tipy s tou formou propagace. Proberu to ještě s autorem knihy a uvidíme jestli trochu tu propagaci neupravit. Dřív to byla vysloveně infroproduktová propagace, pak jsem jí upravil na stávající a prodejům to pomohlo. Ty videa jsou tam spíš pro nerozhodné, aby nekupovali zajíce v pytly a taky z pohledu (když už se natáčeli a stříhali, je škoda je tam nemít). Ovšem já taky sdílím spíš tvůj názor, že by se to líp prodávalo bez nich.

Přidejte komentář

Pošlete tento článek e-mailem: