Další affiliate kniha pokřtěna a 9. #affiliatectvrtek je za námi
Před pár měsíci jsem byl na křtu Maigiho knížky Affilák (recenzi sepisuji až nemyslně dlouho) a nemuseli jsme dlouho čekat na chvíli, kdy přišla na svět další česká affiliate kniha. Autorem je tvůrce Affilboxu a zasloužený affiliate „edukátor“ Mário Roženský. Kniha je určená primárně obchodníkům, kteří chtějí pomocí výkonnostního marketingu zvýšit své prodeje.
Knihu jsme měli možnost si prohlédnout v podobě prototypu a následně se i křtilo. Zapomeňte na Bohemku, tady se křtilo Moët & Chandonem. Do knížky se podepsali s věnováním všichni přítomní affiláci.
Tištěných zdrojů, odkud se dají čerpat informace o affiliatu není zrovna dost. Maigi jich pár popsal v článku Affiliate literatura. Zde je zmíněna i bájná Františkova tajemná kniha, která se píše/nepíše:)
Jak vydělat více díky affiliate marketingu
Pokud si chcete přečíst knihu od Mária, musíte si počkat do 15 září. Na své si přijdou především „early adopters“, kteří se přihlásili o předobjednávku.
Knihu dostanou s výraznou slevou a mezi prvními. Pokud transport neselže, tak třeba už 16. si budeme moci přečíst Máriovy rady o tom, „Jak vydělat více pomocí affiliate marketingu“ – tak se totiž nově pokřtěná kniha jmenuje. Bacha na odkaz na knihu – poprvé jsem na blogu dal affil link:).
Během již devátého affiliate čtvrtku se kromě networkingu a skvělého lososa s mořskou solí a česnekovým špenátem představila i další novinka:
Prémiový Affilák v prodeji
Maigi (alias Affilák/Michal Majgot) již otevřel prémiovou část magazínu Affilák.cz s přídomkem VIP. Obsah bude určený pro začínající i zkušenější affiláky. Máme slíbené zákulisní informace, unikátní případovky, rozhovory s TOP affiláky, kteří veřejně nechtějí mluvit a další obsah.
Vstup do této sekce je zpoplatněn ročním předplatným v hodnotě jednoho plného vstupu na affiliate konferenci (2 613 Kč) a bude obsahovat postupně budovanou databázi článků. Čas na objednání přístupu máte jen do této neděle. Takže to nenechávejte na poslední chvíli.
Rovnost a upřímnost se cení
Mimochodem, kdybyste narazili na „upřímný“ report S. Dubna z této akce, tak se nemusíte moc divit. Když si neumíte vybrat vhodné protějšky do debaty a mluvíte jen s infoprodukťáky, tak se není čemu divit, že si myslíte, že #czaffil scéna je pokřivená.
Infoprodukťáci naštěstí na tyto srazí chodí v malém počtu a v 90 % se objeví jen poprvé. Přijdou a zjistí, že podstatná část osazenstva není nadšená z jejich přehnané gestikulace v groteskních promo videích a produktů nevalné kvality. Takže během půl až jedné hodiny odkvačí pryč a už se nevrací. Zde jim moc „pšenka nekvete“.
Produkt k propagování – Jak získat práci
Ale rád tu zmíním produkt, který chce Stanislav Duben zpropagovat (ten aspoň má nějaký přínos, než jeho výsměšný hate článek) – e-book/tištěná kniha Jak získat práci. Prodejní cena e-booku 149 Kč a 65 Kč provize pro affiliate partnera.
Ehm, kdyby vám přišlo, že Duben „pije víno (hejtuje infoprodukty) a káže vodu (pomáhá prodávat e-book, který je infoproduktem – leč prvním, co můžete držet v ruce)“, tak nebudete daleko od pravdy. Sám sice české infoprodukty v oblibě nemám (většina z nich je předražený blábol), ale proč nejednat narovinu a mít dvě tváře?
Abych nezapoměl – 6. affiliate konference se vrací a bude tu 2. 10. Takže nezapomeňte na lupeny. Howgh.
Nevidím to taky tak černobíle – v každém oboru se najdou blbečci, kteří kazí jméno ostatní – je tedy pravda, že zrovna v infopodnikání je jich habaděj.
Celkově to asi vychází z původního cílení Kiršova Milionového impéria, které bylo jakože pro všechny, přitom infoprodukty by měli jako další marketingový nástroj používat jen zkušení lektoři (a lidé, co mají něco předat).
Bullšit je v každém oboru – je jedno jestli to je affil, nebo konzultanství (kór když po debatách jejich uznávaných špiček s affiláky někdo sestřelí probíraný web black hat sračkami – asi těm psudo top odborníkům šlápl někdo na kuří oko) nebo adcense.
Takže zas tak bídně bych to neviděl Plus ti produkťáci prostě přijdou nikdo se s nimi nebaví – víme proč- a odejdou. Už se musí počítat že po hodině je tam čerstvější vzduch a méně lidí :o)
Díky za zmínku a odkaz na web. Je otázkou do jaké míry infoprodukt = kniha, zvlášť když většina infoproduktů prodává informace, a video v online podobě s cílem, po kouskách prodávat víc a víc s odůvodněním „dál s lidmi pracovat“, rozuměj obírat je o další a další peníze. U nás si prostě koupí knihu a v té je všechno, co jsme považovali za důležité a podstatné. Není potřeba návazných knih nebo školení s odůvodněními „tohle jste nepochopili, proto se vám nedaří, ale stačí přikoupit tenhle kurz a támhleten kurz… „. Nicméně pokud rovnice „infoprodukt = kniha“ platí, tak pak se opravdu může na první pohled zdát, že kážu vodu a piju víno. Z mého pohledu je to tak, že se strefuju do infoproduktů „po česku“ a snažím se ten náš řešit a prodávat tak, jak by se dle mého měl správně a to říkám od začátku. Nemyslím, že bych si v tomhle ohledu hrál na nějaké dvě tváře.
Určitě nemáš zač (stejně jako za tu úpravu jména – bral jsem „Duben“ jako přezdívka, když ji používáš na více fórech a sítích) za zmínku. Jen se obávám tvé cílovky. Taky jsme si na ni vylámali zuby a to promo bylo o dost agresivnější.
Jinak určitě si nemyslím, že kniha je infoprodukt (tak jak ho v česku známe, tedy sestava přiblblých videí, e-booků a dalšího info balastu, který nemá žádnou hodnotu).
Ale když už máte reálnou knihu a e-book (jako další způsob jak dostat obsah k čtenářům), tak proč to doplňovat 3 videi s tipy a triky jako bonusem? U fyzického produktu bych se úplně vymezil vůči stávajícím infoblábolům a nepoužíval nic z těch marketingových prvků.
Udělat jen „něco“ z praktik infoprodukťáků nebude mít takový účinek jako udělat vše – landing page, silný důraz na sběr mailů a navázané autorespondery se silnými prodejními argumenty.
Takže bych raději šel cestou buď celé jako infoprodukt (ale na úrovni, když už máte jako jedni z mála užitečný obsah, který může lidem pomoci), nebo čistě jako klasická tištěná kniha s e-bookem.
Ondro díky za tipy s tou formou propagace. Proberu to ještě s autorem knihy a uvidíme jestli trochu tu propagaci neupravit. Dřív to byla vysloveně infroproduktová propagace, pak jsem jí upravil na stávající a prodejům to pomohlo. Ty videa jsou tam spíš pro nerozhodné, aby nekupovali zajíce v pytly a taky z pohledu (když už se natáčeli a stříhali, je škoda je tam nemít). Ovšem já taky sdílím spíš tvůj názor, že by se to líp prodávalo bez nich.