Co s novým affiliate článkem?
Dnes jen v krátkosti. Content marketing hýbe světem, všichni tvoří hromady „užitečného obsahu“, ale… nikdo o něm neví.
Všichni vynaloží maximum úsilí do produkce obsahu, fotek, videí, ale zapomenou na to důležité – říci o něm lidem. Virálnost a návštěvníci nepřicházejí díky tomu, že máte skvělý obsah… Musíte to nakopnout.
Dnes v krátkosti moje „postupka“, kterou dělám po každém novém článku:
- Prolinkování se staršími články
- Přidej Seznam
- Přidej Google (GWT)
- E-mailing na moje kontakty (cíleně na vhodné segmenty)
- Buffer (Facebook, Twitter, G+) (placené promo jen, když se chytí)
- Internetové tematické diskuze
- Pinterest.com
- Linkuj.cz
- Jagg.cz
CO děláte VY po publikování článku/recenze/návodu/slovníčku?
Já zanedbávám ty linkujicí služby, ale už to napravuji
u mě u článků
Prolinkování se staršími články
přidej seznam
přidej google
většino napíši podobné články na zbylé weby. Mám je tématicky podobné, tzn. prolinkuji napříč portfoliem
Díky za podnět – to prolinkování je taky super, jen už dávám pozor, abych linkoval z starších článků (obyčejných) na prodejní a ne naopak:) Pak jsem se strašně divil, že jsem měl sice perfektní interní prolinkování, ale lidé z konverzních článků (například recenzí) chodili ne na cílový e-shop, ale hlouběji do webu :))
jj to je dobrý postřeh
Linkuj používám, sice nepravidelně, ale je tam. Jak jste se dopracovali k tomu Jagg? Sleduju to už tak 3 roky a furt: Nové registrace jsou dočasně pozastaveny. Děkujeme za pochopení.
Já ho používám asi 7 let a mám tam 2 účty, které stále fungují, takže proto tam můžu procpat i své linky:) Návštěvnost ani z jednoho linkovacího zdroje není ohromující, ale za pár minut práce s vložením to stojí – plus se dá z linkuj trochou black hat dostat stovky přístupů za den O:)
Za ten čas vloženia linku tá navštevnosť z linkovacích služieb je celkom dobrá.
Souhlasím – na twitteru jsem psal více: