Chcete po návštěvníkovi nějakou akci? Řekněte mu to!
Chcete, aby návštěvník vašich stránek klikl na nějaký odkaz? Přihlásil se k odběru? Řekněte jim to! Vykašlete se na přednastavené textové pobídky k přečtení celého článku (uživatelé WordPressu je jistě znají) v podobě Read more…, Čti více… atd. Chcete, aby si návštěvníci přečetli celý článek?
Zkuste na ně:
Přečtěte si celý článek.
Získejte více informací.
Vyřešte svůj problém.
Máte to těžší, pokud pracujete s recenzemi (vhodné pro affiláky) a chcete, aby návštěvník daný produkt objednal. Musíte na to jít od lesa a zdůraznit objektivnost. Zde by bylo vhodné formulovat CTA jako „Doporučujeme nakoupit zde“, či „Zboží můžete koupit zde“, případně „Výrobek jsem nakoupil zde“. Přílišný nátlak by zde byl podezřelý.
VÁŽNĚ TO FUNGUJE?
Takže zopakuji – když chcete, aby váš zákazník něco udělal, řekněte mu to. Nebo mu to ukažte – proč myslíte, že v televizních reklamách na mnohé deodoranty je dominantním prvkem nanášení spreje od jednoho podpaží, do druhého a nakonec přes břicho? Protože tím chtějí zvýšit spotřebu svého výrobku a tím nutnost si ho častěji kupovat = PROFIT.
S tím samým přišel jeden výrobce zubních kartáčků a past – k tomu se váže příhoda (doufám, že to není „městská legenda“) o chytrém muži. Chtěl dostat 10 000 dolarů za radu, jak zvýšit prodeje pasty o 25 %. Poradil jim a opravdu dostal svou odměnu a firma zvýšila prodej svých past. Víte jak?
V televizních reklamách je vždy skvěle vidět, jak doporučovanou pastu nanesou na celou délku zubního kartáčku (už tady je důraz na CELOU plochu – znovu krok na zvýšení spotřeby).
Radílek jim řekl, ať trochu prodlouží délku kartáčku. Spotřebitelé pokračovali v tom, na co byli naučení – nanášeli zubní pastu na celou délku kartáčku i u „nových a vylepšených“ kartáčků.
A výdělek byl doma.
Ondro super příklady 🙂 Více takových 🙂
Super článek. 🙂 Dal jsem na tvoji radu a vyzkoušel ty pobídky k přečtení celého článku. V magazínu, na který mi chodí několik set lidí denně, se mi zvýšilo počet přečtení asi o 16% (od 29.4). Jsem zvědavý, jak se to změní na menším.
Super:) přesně tahle čísla miluji – pokud budeš mít i další, klidně se pochlub:)