Přeposílání objednávek

Přeposílání objednávek ja v určitém pohledu provizní spolupráce, ale liší se od klasického affilu v následujícím: neposíláte/nedoporučujete návštěvníka cílovému e-shopu, ale vy takový „stínový“ e-shop vlastníte.

Pro zákazníka je to regulérní e-shop, kde může objednat, ale objednávku expeduje mateřský e-shop, kterému údaje o objednávce předáte formou e-mailu, API či jiným datovým formátem.

Na balíku pro zákazníka je vždy uveden jako odesílatel mateřský e-shop, takže všechny starosti s expedicí, skladem, reklamacemi má na starosti on. Partner (majitel stínového „e-shopu“) dostává jen procentuální provize z objedávek – stejně jako affiliate partner.

Vyšší (a náročnější) formou podobné spolupráce je Dropshipping.

Doplněno pro větší přehlednost Petrem Balounem:

  • ve zboží nemáte peníze
  • nejste prodávající, nemáte zákonné povinnosti vůči zákazníkovi
  • neřešíte reklamace
  • nezůstává vám vrácené zboží
  • získáte pouze procentní provizi
  • zboží se neprodává vaším jménem

= nízká rizika

Pošlete tento článek e-mailem: