Třetí affiliate čtvrtek – vždy po středečních sirénách…

Pravidelné affiliate čtvrtky mají na svědomí Mário Roženský a Petr Baloun, kteří chtěli trochu rozhýbat českou affiliate scénu, kterou kromě samotných affiláků a občasných blogerů tvoří affiliate konference pod hlavičkou VivnetWorks (zastupující CJ.com v ČR).

Tentokrát byl už čtvrtý  třetí affiliate čtvrtek v pořadí a dle účasti (kolem 25 lidí) to vypadá, že nastartovali fungující koncept menších setkání affiláků – jak partnerů, tak inzerentů.

Affiliate čtvrtek nemá v podstatě žádnou koncepci – na večeři se setkají affiláci, proberou co se nového děje, jaké řeší problémy, případně si navzájem vypomůžou… Dost se mi líbilo, že větší affiláci se znají osobně, protože český rybníček je natolik malý, že snad každý se za ty roky setkal s každým.

Kromě úvodních debat v hloučcích proběhlo i představení jednotlivých účastníků.

Celou akci částečně „moderoval“ Mário Roženský (PRODUCT PLACEMENT!).

Z hlavy si pamatuji:

Mário Roženský (Mariorozensky.cz, @mariorozensky),

Michal Hardyn (Hardyn.cz, @MichalHardyn),

Michal Majgot (Affilak.cz, @Maigicz),

Tomáš Poner (Tomasponer.cz, @TomasPoner),

Tomáš Děkan se svým týmem z Affilnetu (Affilnet.cz, @Affilnetcz),

Martin Bětík za VivnetWorks (Vivnetworks.com, @VivNetworks),

Petr Baloun (Affiliatemagazin.cz, @AffiliateMagazi),

František Szabó (Affilblog.cz, @frantisekszabo),

Jiří Nový,

a mnoho dalších…

Prostor byl vybraný dobře (děkuji za výběr místa síti Affilnet Tomáše Děkana) – slyšeli jsme se, vešli jsme se, jídlo skvělé – jen obsluha ke konci byla laxnější a hlavně jsem nikdy neslyšel, že by v hospodě došlo pivo (byť nealko)…

Co se řešilo

Infoprodukty (ať už „Kiršoviny“ či jiné), budoucnost Smartemailingu, Affilbox, travel affily, přístup privátních sítí ke svým „ovečkám“, nové kampaně (jak u CJ, tak Affilnetu a dalších sítí), práce se social trafficem a další témata…

Do budoucna by mi nevadilo rozšíření „pouhého setkání“ (i to mi dalo neskutečně moc) o třeba menší přednášku, workshop, větší diskuzi na předem dané téma (třeba získávání trafficu, optimalizace konverzního poměru) apod.

Přínos affiliate čtvrtku pro mě

Osobně mi tento sraz dal více, než obecněji zaměřené Netsrazy (http://www.netsraz.cz), na které jezdím už pěknou řádku let – ne, že by tyto akce byly špatné – každý měsíc na ně jezdím velice rád…

Ale čistě o affiliatu, který chci v mých příjmech pořádně rozvinout, se tam mohu bavit především s Frantou Szabó. Na affiliate čtvrtku je plná místnost lidí, kteří rádi poradí a hlavně se převážně věnují jen affilu. Což je násobně větší studnice znalostí a zkušeností než kděkoliv jinde.

Takže nezapomeňte, pokaždé když první středu v měsíci uslyšíte sirény, víte, že druhý den máte být v Praze na pravidelném affiliate čtvrtku – za tuto mnemotechnickou pomůcku můžeme poděkovat Máriovi. Díky za akci.

Ohodnoťte článek: post

Jeden komentář; ke článku “Třetí affiliate čtvrtek – vždy po středečních sirénách…”

  1. […] čtvrtek. O tom, jaký byl ten poslední si můžete přečíst u Maigiho, u Michala Hardyna, nebo u Ondry Martínka. Pokud vás zajímá affiliate marketing, provozujete provizní program, nebo jste publisher, tak […]

Přidejte komentář

Kliknutím na tlačítko PŘIDAT KOMENTÁŘ udělujete
souhlas se zpracováním osobních údajů.
Pošlete tento článek e-mailem: