16. setkání affiláků – Affiliate čtvrtek plný čísel…

Z poslední aff. čtvrtků jsem moc reportů nepřinášel, protože… Není co předat ze samotného setkání. Sešli jsme se, vyměnili zkušenosti, novinky, pojedli, popili. Nakopli jsme se pro motivaci a jelo se dál.

#Czaffil roste a roste

Tentokrát přišel Mário (který tato setkání pořádá už od začátku) s vlastní přednáškou založenou na datech z jeho Affilboxu. Ukazují v meziročních číslech, že celý segment roste o vyšší destíky %.

Takže je více kampaní, kam se můžete zapojit, i více partnerů a ti přinášejí čím dál větší objem objednávek. Někdo v tom může vidět větší konkurenci pro partnery, ale já v tom vidím spíše více možností a příležitostí.

Díky tomu, jak se ostatní snaží evangelizovat marketingový trh o affiliate marketingu, zapojují se do něj větší a zajímavější hráči, kteří dříve nad námi jen ohrnovali nos. Jenže zjistili, že utratit marketingový rozpočet na nepredikovatelné a zastaralé „plošné nálety“ v podobě televize, billboardů, rádia a novin už nefunguje jako kdysi.

A teď pár čísel z přednášky (snad dobře zaznamenaných)

Rozložení využití Affilboxu:

  • 40 % e-shopy
  • 40 % infoprodukty
  • 20 % zbytek

Data o Affilboxu za jeho 3 a ¾ let života:

  • 19 973 partnerů (9564 má alespoň 1 proklik),
  • 1 kampaň má průměrně 23 partnerů,
  • 63 % partnerů je zapojeno ve více než 1 kampani,
  • 27 % průměrná provize (dost to navyšují infoprodukty),
  • 1 000 000 konverzí v affboxu,
  • 2312 Kč = průměrný výdělek partnerů.

Příští Affiliate čtvrtek bude až v září – mezitím si můžete užít červnovou minikonferenci ve Ždáře nad Sázavou a AFFILO meeting na začátku srpna.

Máme před sebou prázdninové období, takže pokud neprodáváte plavky a bazény, tak jistě ucítíte pokles konverzí. Ale aspoň je větší klid a můžeme se už teď připravit na nejoblíbenější roční období affiláků – na VÁNOCE!

Ať se daří!

Ohodnoťte článek: post

2 komentářů ke článku “16. setkání affiláků – Affiliate čtvrtek plný čísel…”

  1. Tom napsal:

    Myslím, že některé kampaně v affiliate síťích dokáží růst ještě více. Nepochlubili se také Vivnetworks, 5DM?

    • Ondřej Martinek napsal:

      5DM vůbec zastoupení nemělo a Vivnet moc komentářů neměl co si pamatuji – vypadalo to jako ostříží sledování konkurence z povzdálí :))

Přidejte komentář

Kliknutím na tlačítko PŘIDAT KOMENTÁŘ udělujete
souhlas se zpracováním osobních údajů.
Pošlete tento článek e-mailem: