Google Tag Manager kurz – zadarmo pro každého!

Musíme se neustále vzdělávat – a to nejenom v samotném affilu, ale i marketingu a také klíčové webové analytice. A v návaznosti na poslední tip o kurzu Webové analytiky mám pro vás pokračováníGoogle připravil on-line kurz na Google Tag Manager.

Jak začít s GTM? On-line kurzv

Je to specifická služba Googlu, díky které můžete z jediného místa spravovat všechny měřící a reklamní scripty na webu. Díky jednomu nasazení na web můžete spouštět potřebné scripty, remarketingové kódy, analalytics a můžete určovat, na jakých podstránkách a za jakých podmínek se budou spouštět.

Sám jsem do kurzu šel jako naprostý novic – věděl jsem, že GTM existuje a že se používá. Ale k čemu vlastně pořádně? A pomůže mi v affilování?

Základní struktura kurzu:

  1. Začínáme s GTM
  2. Nastavování GTM
  3. Sbírání dat pomocí datových vrstev, proměnných a událostí
  4. Použití doplňkových tagů pro marketing a remarketing

Každá hlavní kapitola obsahuje 3-4 podčásti s interaktivními návody, klasickými videi a také závěrečnými testy.

Bohužel koncem července skončila doba, kdy jste mohli získat certifikát o absolvování tohoto kurzu. Ale stejně ho nikdo nedělá kvůli „papíru“, ale zkušenostem a novým možnostem.

Zajímavý TIP pro partnery:

Na blogu Petera Chodelky se v komentářích objevil zajímavý tip na využití GTM – pokud ho inzerent v affilu má, můžete si domluvit, aby umístil vaše konverzní kódy na svou děkovačku. A bude je kvůli bezpečnosti spouštět jen pro přístupy s vaším aff. id = vy budete mít data o svých zdrojích konverzích a inzerentovi nepolezete do zelí a nebudete mu moci koukat do „karet“.

Používáte GTM na affil webech?

Řešili jste s ním nějaký problém? Napište mi do komentářů.

5/5 - (1 hlasů)

Jeden komentář; ke článku “Google Tag Manager kurz – zadarmo pro každého!”

  1. […] Další úrovní by bylo získávat od inzerenta data z jeho Google Analytics, která by byla výsekem jen vaší affiliate návštěvnosti. Takže by vám nepředával vše (což nikdo logicky neudělá), ale jen data, které vám pomohou a shop nepoškodí. Není to jednoduché vyjednat, ale u větších inzerentů a větších obratů se to dá domluvit. Výsek těch data byl dle mé blahé paměti také díky kouzelnému Google Tag Manageru (doporučuji kurz zadarmo). […]

Přidejte komentář

Kliknutím na tlačítko PŘIDAT KOMENTÁŘ udělujete
souhlas se zpracováním osobních údajů.
Pošlete tento článek e-mailem: